lunes, 29 de agosto de 2011

Pa de pessic amb platan i nous

Aquesta tarda venia a berenar el Dani, i per fer alguna cosa diferent que no fos treure galetes amb el café m'he animat a fer un pa de pessic.
Aquesta recepta la vaig treure del fòrum www.socpetit.cat, a l'apartat de Bona cuina, Dolços i reposteria. Des del primer cop que la vaig fer, i ens va agradar molt, l'he repetit moltes vegades i amb toc diferents.

Ingredients:
3 ous
1 iogurt natural
2 gots (mida del iogurt) de sucre
1 got d'oli
3 gots de farina i 1 sobret de royal
canyella en pols (opcional)
2 o 3 platans molt madurs (que estiguin ben tovets, cuanta més pena facin millor)
nous pelades i trencades.

Preparació:
Barrejeu primer els ous amb el sucre molt bè, millor amb varilles perque quedi ben homogeni. Despres afegiu el iogurt, l'oli, i la canyella. Ho remeneu bè i tot seguit afegiu la farina i el royal amb un tamis en forma de pluja i ho barregeu bé. Un cop teniu la base del pa de pesic ja podeu afegir la resta de ingredients, primer hi poso el platan, previament aixafat amb una forquilla i despres les nous. Aboqueu al motllo (millor rectangular, tipus plum-cake) i al final hi tireu una mica més de nous per sobre i ............ al forn, previament escalfat a 210 ºC, uns 40 minuts. el temps depend una mica de cada forn, pero es va punxant per veure si es cuit i ja esta.

Jo al final sempre li dono un toc amb el foc de dalt perquè quedi més daurat, però aquest cop se m'ha passat de temps... em connecto a internet i sembla que perdi la noció del temps. Així que m'ha quedat una mica torradet, no cremat. Tot i així ja m'han dit que els ha agradat!!


3 comentarios:

Ana dijo...

Mmmmmmm, esto hay que probarlo!

Irene dijo...

Lo que no encotremos en el SP, no lo encontraremos en ningún sitio!!
Besitos!!!!

Currita dijo...

Ana, esstá buenísimo!!!
Irene, ya sabes... cualquier cosa, es increible, eh? Pero si no está escrito lo preguntas y ahí están que te ayudan!!! :D